De beste manier is oogcontact ,zijn de ogen niet de spiegels van de ziel??
Als er oogcontact is en jullie blik blijft even gevangen ,dan is het bingo!Dan kan je afwachten of zelf het initiatief nemen,bv door een babbeltje te slaan,succes ermee!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

In jouw vraag valt het woordje 'normaal' op.
Er zijn geen normen, die voorschrijven hoe je de aandacht van een man kunt trekken.
Misschien vind je dit wel jammer, en zou je met weinig inzet en creativiteit zijn aandacht kunnen krijgen, door gewoonweg 'normaal' te doen. Maar zo werkt het dus niet.
'Wees jezelf', vertrouw erop dat je er mag zijn. Wees er niet bang voor, dat hij zal kiezen voor een ander; want in dit stadium wil je alleen maar aandacht trekken.
Aandacht krijgen, gaat het gemakkelijkst door aandacht te geven. Stel hem vragen, luister, vraag door. Maak er geen ondervraging van, maar toon begrip. Als iets niet duidelijk is, zeg dat dan en vraag om verheldering.
Nou, dan moet het wel lukken hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon doen, oogcontact, interesse tonen, leuke kleding dragen (niet perse sexy)
En als dat niet werkt een hartaanval faken vlak voor hem. Werkt dat ook niet dan is hij misschien gewoon niet geinteresseerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
hahaha Poca, ja echt lekker normaal ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ondergaan van hartmassage is geen pretje. Bovendien weet je waarschijnlijk niet of hij de kunst van het reanimeren beheerst (Mond op mond beademing en hartmassage).
Door heel normaal 'jezelf' te zijn ben je op z'n aantrekkelijkst Happy!
Alle overdreven aandacht trekkende acties werken doorgaans averechts op mannen.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon veel ermee praten en
Lekker jezelf zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De een valt op jou (lieve) glimlach, de ander op je mooi figuur, weer een ander ziet meer in je ogen, en zo kan ik wel even door gaan.

Wat jou sterkste punt is, om de aandacht van een man te krijgen, weet je zelf het beste...