Een gezamelijke vriendin claimt mijn man

Gezamelijke vriendin claimt mijn man. Belt hem ipv mij voor een afspraak.Vraagt hem constant iets op te halen voor hun(ze heeft een vriend)en geen auto en mijn man heeft dat wel, of hij wil komen klussen enz enz.
Ik word totaal buitengesloten en vind het echt vervelend worden. Daarbij als ik wat vraag kan het niet geen tijd,geen zin enz. Maar zodra zij belt gaat hij het liefst nog direct naar hun.Laat zn eten staan,lievelingsfilm hoeft hij opeens niet te zien enz. Daar word je wel jaloers van toch? Of moet ik dit maar gewoon vinden?

Toegevoegd na 20 minuten:
Ik heb met hem erover gepraat,nou ja gepraat,hij schoot gelijk in de verdediging en ik moet me niet aanstellen. We waren onze gsm,s aan het wisselen (ivm nieuwe gsm)en toen kwam het laatst gevoerde gesprek te voorschijn. Bijna 20 minuten gebeld met haar terwijl hij aan het werk was...dit nummer hebben maar 2 personen ik en zijn beste vriend maar nu zij dus ook.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je stelt geen vraag maar wil waarschijnlijk wel een reactie. Beide confronteren met het feit dat je het niet prettig vind en je niet in de slachtofferrol laten dirigeren. Zo van stel je niet aan en doe niet zo kinderachtig. Houd je poot stijf en vraag aan je man of als hij toch gaat klussen, hij de vuile was meteen mee kan nemen. (en gestreken terug he ook de handdoeken) Voor wat hoort wat. Nogmaals laat je niet ondersneeuwen.

nee, dat hoef jij niet goed te vinden. het is ook vreemd dat hij in de verdediging gaat als je hem er op aanspreek. dan is hij niet open naar jou toe. je kan die vriendin er op aanspreken dat je je er niet lekker bij voelt,en haar reactie afwachten. anders bij haar vriend gaan praten, ik denk dat hij er ook allerminst van gecharmeerd is wat er speeld. je kan best goed met elkaar omgaan, maar er is zoiets als wederzijds vertrouwen, en daar neemt hij nu een loopje mee.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100