afgewezen door een meisje maar nog steeds een bepaald gevoel

ik ben laatst afgewezen door een meisje. ik vond haar best wel lang leuk en had dus echt een rot gevoel dat ik haar nooit echt had aangesproken maar ik ben uiteindleijk afgewezen. maar ik denk soms nog aan haar. soms als ik een bepaald lied hoor ofzo. hoe kan ik dit totaal laten stoppen dat ik haar echt helemaal vergeet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat heeft tijd nodig maar het gaat over hoor. Doe ondertussen leuke dingen met vrienden, zorg voor afleiding dus.

Ik denk dat het gewoon zal slijten met de tijd. Nu vind je het moeilijk, maar over een poosje gaat het beter.Mits je niet er teveel mee bezig blijft.Misschien wat meer afleiding zoeken in wat je leuk vind.

gaat vanzelf over, ik zou adviseren haar de komende tijd niet te vaak te zien geef jezelf de tijd om over je gevoelens voor haar te komen. Komt helemaal goed that's how love works ;) Toegevoegd na 52 seconden: ik spreek uit eigen ervaring xD

Er was niet eens sprake van verkering las ik net. Je bent nog jong en er komen wel meerdere op jouw pad. Ga je zinnen verzetten en leuke dingen doen. Doe je best op school, daar heb je meer aan.

Dat is een lastige situatie.. Jij bent natuurlijk naar haar toegestapt, omdat je gevoelens voor haar hebt, maar die gevoelens gaan niet weg omdat de gevoelens bij dit meisje niet wederzijds gaan. Het is echt niet raar dat jij je nog steeds zo voelt.. Praat erover met een goeie vriend en probeer in te zien dat ze echt nog niet zo geweldig is, als jij eerst dacht. Daarnaast zou ik foto's of iets dergelijks wat je misschien van haar hebt weggooien of ergens heel ver weg verstoppen, zodat je zeker weet dat je de komende tijd niet aan haar herinnerd wordt. Hetzelfde geldt voor muziek.. Probeer de liedjes die aan haar doen denken niet zelf op te zoeken. Er zijn nog genoeg meisjes hoor.. En je moet alles eens in je leven hebben meegemaakt.. Dan was dit jou keer (wat natuurlijk niet wil zeggen dat je het nog een keer zal meemaken).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100