afgewezen door een meisje maar nog steeds een bepaald gevoel

ik ben laatst afgewezen door een meisje. ik vond haar best wel lang leuk en had dus echt een rot gevoel dat ik haar nooit echt had aangesproken maar ik ben uiteindleijk afgewezen. maar ik denk soms nog aan haar. soms als ik een bepaald lied hoor ofzo. hoe kan ik dit totaal laten stoppen dat ik haar echt helemaal vergeet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Dat heeft tijd nodig maar het gaat over hoor. Doe ondertussen leuke dingen met vrienden, zorg voor afleiding dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het gewoon zal slijten met de tijd. Nu vind je het moeilijk, maar over een poosje gaat het beter.Mits je niet er teveel mee bezig blijft.Misschien wat meer afleiding zoeken in wat je leuk vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gaat vanzelf over, ik zou adviseren haar de komende tijd niet te vaak te zien geef jezelf de tijd om over je gevoelens voor haar te komen. Komt helemaal goed that's how love works ;)

Toegevoegd na 52 seconden:
ik spreek uit eigen ervaring xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, tuurlijk das best karig, uuhhmm geen aandacht aan geven, ik weet niet hoe je bent afgewezen... hou oud ben je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou weet je, ik heb die leeftijd al gehad. ik zal je een advies geven: doe er niet te serieus over, verkering is officieel om te kijken of je bij mekaar past om evt. later te trouwen. nou hoop ik dat dat niet je streven is. Een beetje op ontdekkingstocht kan prima maar meisjes van jou leeftijd doen overal veel te serieus over terwijl dat helemaal niet hoeft. voel je niet gekleineerd omdat een chick je toevallig niet goed genoeg vind. geloof in jezelf als ze je niet wil dan is ze je ook niet waard. er lopen meer vrouwen op deze aarde dan mannen dus als er eentje afvalt vergaat de wereld niet. Genoeg andere vrouwen, ik weet niet of je wel eens uit gaat of naar een schoolfeest, daar lopen vast ook leuke meiden rond, misschien van een andere klas. Je bent puber en pubers hebben hormonen en die hormonen hebben ook met liefde en attractie tot elkaar te maken. maar echt ga niet bij de bakken neer zitten omdat zo'n huppelkutje je niet moet ;) het komt helemaal goed. Ik snap je precies want ik heb die situaties ook gehad, het lijkt allemaal heel moeilijk, maar het valt best wel mee. ik hoop dat je er iets mee kan! en suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chick is sowieso niet vrouwonvriendelijk bedoeld, dat is gewoon een vrouw die er goed uit ziet...
Er was niet eens sprake van verkering las ik net.
Je bent nog jong en er komen wel meerdere op jouw pad.
Ga je zinnen verzetten en leuke dingen doen.
Doe je best op school, daar heb je meer aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een lastige situatie.. Jij bent natuurlijk naar haar toegestapt, omdat je gevoelens voor haar hebt, maar die gevoelens gaan niet weg omdat de gevoelens bij dit meisje niet wederzijds gaan.

Het is echt niet raar dat jij je nog steeds zo voelt.. Praat erover met een goeie vriend en probeer in te zien dat ze echt nog niet zo geweldig is, als jij eerst dacht. Daarnaast zou ik foto's of iets dergelijks wat je misschien van haar hebt weggooien of ergens heel ver weg verstoppen, zodat je zeker weet dat je de komende tijd niet aan haar herinnerd wordt. Hetzelfde geldt voor muziek.. Probeer de liedjes die aan haar doen denken niet zelf op te zoeken.

Er zijn nog genoeg meisjes hoor.. En je moet alles eens in je leven hebben meegemaakt.. Dan was dit jou keer (wat natuurlijk niet wil zeggen dat je het nog een keer zal meemaken).