Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik vind een jongen leuk maar ik ken hem niet

ik heb op hyves een jongen gezien maar ik kijk elke keer naar zijn foto en ik vind hem zo leuk maar hoe moet ik mijn eerste stap maken we kennen elkaar nog geneens kan iemand me helpen?

Toegevoegd na 15 minuten:
ik heb hem ook niet als vriend staan:S

Toegevoegd na 55 minuten:
ik ben eerlijk geweest ik heb hem een bericht gestuurd men!! nu zenuwachtig

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

probeer wat met hem te krabbelen, zo leer je elkaar wat kennen,
waarom heb je anders iemand als vriend in je hyves staan, als je elkaar niets zegd en je kent elkaar niet dan heeft het ook geen nut.

maak gewoon wat contact, dan kom je er misschien ook achter of hij echt leuk is, en niet alleen van een foto
(Lees meer...)
13 jaar geleden
rebecca
13 jaar geleden
ow, nou dan maak je hem vriend, en dan zie je wel hoe het loopt.

Andere antwoorden (5)

Als je hem niet als vriend hebt, hoe kom je dan bij hem terecht? Via 'n andere vriend? Vraag die vriend of hij/zij je voor wil stellen. Of krabbel zelf wat en doen 'n vriendenverzoek. Zeg iets leuks over z'n Hyvespagina of zo en kijk of hij reageert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik je goed begrijp ben je verliefd geworden op de foto van die jongen.. en nu wil je hem in werkelijkheid leren kennen.

Je zou iets moeten doen waardoor je heel positief bij hem opvalt.

Ik denk bijvoorbeeld aan iets als een liefdesgedicht schrijven en dat op Hyves krabbelen.

Je kunt hem ook als vriend vragen..maar dàn ben je één van de velen en val je nauwelijks bij hem op.

Een derde mogelijkheid is: Gewoon eerlijk tegen hem 'zeggen' dat je verliefd op zijn foto geworden bent en dat je hem graag eens in de 'werkelijkheid' zou zien.

Jaren geleden heb ik gecorrespondeerd met een meisje dat in Londen woonde en op een dag stuurde zij van haar vakantieadres in Jersey een klein presentje met daarbij een liefdesbrief. Dat deed mij wel iets..

Dus als je gewoon een liefdesbrief krabbelt..kan het best goed komen tussen jou en hem..

Ik wens je allee succes toe in je veroveringpogingen..

Groet,

Ton
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst vriendjes maken en dan krabbelen.
Onthoud. Meisjes en jongens willen in principe hetzelfde. Geborgen zijn en liefde ontvangen. Ook hij kent zijn onzekerheden.
Veel succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn advies: pas wel op. Ook op hyves zitten mannen, die zich voordoen als leuke jonge jochies om zo contact te krijgen met jonge meisjes. Eerst even goed checken dus! Via wie ken je hem? kent hij mensen op hyves die jij kent?

Zo niet, dan zou ik toch behoedzaam zijn....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe normaal.

Je weet nooit waar hij aantoe is.
volgensmij val jij alleen op het uiterlijk!!!!
Dat is egt NIET GOED!
Leer dat NU METTEEN af!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding