Ik wil het met me vrindin uitmaken maar hoe doe ik dat? Lees omschrijving

In Griekenland heb ik haar ontmoet maar dat doet er nu niet toe :p
In iedergeval ik wil het met haar uitmaken maar ze hebben speciaal in de herfst vakantie een huisje in de buurt gehuurd l... Iemand tips om het zo vriendelijk mogelijk uit te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
In elk geval persoonlijk, niet via sms of zo.

Het beste antwoord

Na wat er al staat bij de antwoorden zou ik er ook de reden bij vertellen. Als je op vakantie iemand ontmoet is het toch anders dan eenmaal thuis in Nederland. Na de vakantie begint je gewone leven weer en ontbreekt de sfeer van zon, vrijheid en moussaka. Je kan dan vragen of zij dat ook zo ervaart, dat het gevoel voor elkaar nu zo anders is. Bij jou is dat misschien ook wel de reden. Maar ook als je en andere reden hebt, eerlijk zeggen zodat ze weet dat het niet aan haar ligt. Je kan best zeggen dat je het moeilijk vindt om het uit te maken en je het heel leuk hebt gehad met haar in Griekenland. Maar nu is het toch over en ja, daar kan jij ook niks aan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik mag hopen dat je een telefoonnummer hebt, dan bel je haar op voordat hun op je rekenen, eenmaal in Griekenland is het moeilijker voor je. Vertel haar gewoon dat je het op deze manier niet leuk vind om het zo aan te pakken maar dat de grote afstand tussen jullie jou geen andere keus geven.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik zie nu pas dat ze er niet woont maar dat je haar daar slechts ontmoet hebt, in dat geval kan je gewoon met haar afspreken en vertellen dat je niet meer verliefd op haar bent en de relatie wilt beeingigen. Door zo eerlijk mogelijk te blijven en duidelijk is dat voor haar het prettigste, en onder 4 ogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerlijk zijn, dat is het vriendelijkst, bel haar op en maak een afspraak, vertel haar wat je dwars zit en dat je het om die reden uit wilt maken, draai er niet omheen, zoiets kan niet zonder de ander verdriet te doen. En doe dit face to face.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het uitmaken doet altijd pijn voor degene die nog liefheeft. Het is wel zaak het haar persoonlijk te vertellen want per telefoon, sms of e-mail doet het nog meer pijn omdat dat ook nog eens super kwetsend (onbeschoft) is. Je moet zo gauw mogelijk eerlijk tegen haar zijn. Ik weet niet wanneer haar herfstvakantie begint en ze bij jou in de buurt in dat huisje komt zitten. Reis jij anders alvast naar haar toe om het haar te vertellen.
12 jaar geleden
Aj man,
Dat gaat haar pijn doen, dat weet je.

Verplaats je in haar situatie. Denk je zelf in dat JIJ word gedumpt door iemand die van jou houd.

Hoe zou jij je het beste voelen als degene het met je uitmaakt? Welke manier zal JOU het minste pijn doen?

Doe dit dan ook bij haar. Denk er goed over na, want je maakt haar sowieso mentaal plat. Ze zal het nieuws niet leuk vinden. Als je haar echt niet meer wilt, en als je echt geen toekomst meer ziet in jullie, maak het uit.

Maar denk er goed overna, ik heb ook ooit mijn ex gedumpt. Waar ik nou nog steeds (3 jaar geleden) spijt van heb.

Maarja..

Succes vriend :)