Hoe maak je een leuke foto voor kerstkaart buiten in de sneeuw?

ik wil een leuke foto in de sneeuw maken met mijn 3 kleine kinderen. het moet uit te voeren zijn met de zelfontspanner

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je kunt ook een collage maken, een soort van vakantiekaart. Met 2, 3, 4 of 5 foto's (zie de afbeelding als voorbeeld). Zo kan je elk kind apart nemen en jezelf ook apart. Bijvoorbeeld leuke actie foto's, van de heuvel af sleeën, sneeuwballen gooien, of iets anders.

Je kunt ze ook allemaal naast elkaar zetten, met elk een wortel in hun mond, een muts op en een sjaal om. Zet ze op de grond in de sneeuw als een pop, dus hun benen recht vooruit. Laat ze vooruit kijken als een sneeuwpop. Kies leuke kleuren uit voor hun kleding, dat zal leuk aftekenen tegen het sneeuw. Is een groot veldje uit, zodat de foto geen andere elementen in het beeld krijgt zoals bomen of struiken.

Toegevoegd na 4 minuten:
o, zorgen voor dat de sneeuw in de foto echte wit is. In de meeste foto's is de sneeuw grijs, dan komen de kleuren er ook niet mooi uit.

Dus niet zoals deze foto...
http://lw2.easy-site.nl/SophiaSt_C01/UploadData/images/94/0/groep_4/2009-2010/Sneeuw_025.jpg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel voor je tips. Leuk dat je Grolle erbij zet.

Andere antwoorden (5)

eenvoudig :

Ga gewoon in een parkje alle vier naast elkaar op je buik liggen met witte sneeuw rondom jullie en witte bomen op de achtergrond ... zet het fototoestel op zelfontsluiter (timer functie)..

na een paar pogingen komt er wel een mooie zelfgemaakte foto van jullie allemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fototoestel op statief zetten. Kinderen op een mooie plek plaatsen en bedenken dat je er zelf nog 'ergens' bij moet staan. Toestel instellen, timer instellen. Naar plek rennen .... smile .... flits en je heb je mooie foto! :)
In fotoprogramma nog wat leuke teksten op foto zetten, afdrukken en versturen.
Voila!
13 jaar geleden
Je kunt 3 sneeuwpoppen maken. Ga er zelf achter staan met je armen om de buitenste 2 poppen heen. Dan fotoshop je de gezichten van je kinderen op de sneeuwpoppen met een simpel programmaatje zoals paint.net. Je kunt de sneeuwpoppen dan ook eventueel de sjaals van je kinderen om doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super dat het dit jaar zo vroeg is met de sneeuw. Kun je echt een mooie foto maken. Morgen even naar strand, bos of andere natuur en je kids met een kerstmuts op, en wantjes aan, met blozende toet gezellig op de foto!
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sneeuwpoppen maken, allemaal schattige kerstmuts op, sneeuwengels maken op de grond. Paar leuke ideetjes :)