Heel stevig schuimrubber rond knippen en daar heel veel witte en roze (of witte en blauwe) kopspelden in prikken.

Toegevoegd na 2 dagen:
Je kan er ook grove kralen opnaaien, gaat misschien sneller dan die kopspeldjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. Creatief zeg! Een hoop werk, maar wel een goed idee! Zat alweer te denken aan karton en papier machee (of hoe je dat ook schrijft) maar dat is niet handig als het gaat regenen... :s

Andere antwoorden (7)

Je zal het zelf verder moeten afknutselen, maar ik zelf zou beginnen met een zwemband als body om mee te beginnen, zou je groter willen, kan je denken aan 2 fietsbanden met "afstandhouders" ertussen als randen of iets dergelijks. Om het nog flexibeler te houden als formaat is elektriciteitsbuis als rand misschien nog wel de betere.

Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou beginnen met een oude velg van een fiets. Draden spannen door de spaken-gaatjes, vervolgens beplakken
(bijv een paar stukken behangpapier), deze beschilderen in de gewenste kleuren, en tenslotte plastificeren of een paar lagen blanke vernis, om het geheel een beetje watervast te maken.
14 jaar geleden
Een stuk hout,ronde vorm uit zagen,hierop bijvoorbeeld in de verf gedoopte watten-bolletjes op plakken. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stukje isolatieschuim rond uitsnijden [het schuim is al net zo ruw als een beschuit ] smeer er lijm op oppassen de goeie lijm gebruiken anders lost het schuim op strooi er dan echte muisjes op . En als het al een beetje droog is spuit je met een spuitbus een laagje lak erop ter bescherming .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen mijn neefje geboren werd, zijn mijn vader en moeder creatief bezig geweest met piepschuim.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schuimrubber of kartonnen 'beschuit' en dan pingpongballen erop plakken. Een deel van de pingpongballen desgewenst blauw of roze spuiten alvorens ze op te plakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat puntkomma zegt is ook erg leuk, maar voor wie minder creatief is:
Een rond stuk uitknippen uit bruin karton en dan propjes van roze/blauw-wit crêpepapier erop plakken.

Toegevoegd na 3 dagen:
Excuus, ik had me niet geraliseerd dat het buiten moet komen te hangen... Dan kan het nog, onder een afdakje o.i.d.