Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik orginele oorbellen?

Als man zijnde heb ik voor sinterklaas lootjes getrokken van een vrouw die een grote collectie oorbellen heeft, waarbij er dus grote kans is dat ze dit al heeft. Waar in Groningen vind je een winkel o.i.d. waar ze nog iets van bijzondere oorbellen verkopen. Ik hoef namelijk niet naar de Six te gaan, want daar koopt ze zelf met regelmaat én grote kans dat ze dan al iets heeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
524

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mogelijk is er in Groningen een kunstacademie? Je kunt dan een student iets toeschuiven om een paar mooie oorbellen te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hehe, goeie! + :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DAT is nou origineel!

Andere antwoorden (4)

Ik vind dat deze website hele leuke sieraden aanbiedt. Heb er zelf ook wel eens wat gekocht en dat was prima. Ze hebben een aparte oorbellen-hoofdstuk: http://www.shenza.com/oorbellen.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wereldwinkel heeft ook sieraden.
En op ebay zag ik gisteren nog rijen met oorbellen, ook erg mooie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan op bijvoorbeeld ebay of marktplaats vaak ook (soms 2e-hands) grote hoeveelheden sieraden (onder andere oorbellen) kopen. Dit heet dan een 'lot'.. Dus als je zoekt naar 'lot oorbellen/lot earrings' zou er wel iets bij kunnen zitten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Marktplaats zijn er zeer veel creatieve dames te vinden die zelf sieraden maken of misschien ken je er 1 in je omgeving? Het is een zeer populaire hobby onder meiden/vrouwen.
Dan heb je originele oorbellen en vaak niet al te duur!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding