nu naar 1 jaar weer single en al grotere kinderen die erg belangrijk zijn. en hoe zoek ik een partner zonder date sites.wil geen eenzame Kerst

wel nog thuis wonende kids, maar ik wil een nieuwe Start maken en vinden van geluk en liefde dat ik al lang niet meer had in mijn huwelijk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Je hoeft niet direct een partner te vinden om geen eenzame Kerst te hebben.
Toen ik net gescheiden was, hebben we met een aantal (ook weer single) vrouwen een tafel gereserveerd voor het Kerstdiner bij het beste restaurant uit de streek.
We hebben ons fraai gemaakt en opgedoft, en hadden een heel gezellige, sfeervolle avond.

(Overigens hadden de 'moeders' onder ons de kinderen uitgeleend om opa's en oma's een kinderrijke Kerst te gunnen ;-))) : één avond voor jezelf is niet teveel gevraagd, vonden wij, vooral als de scheiding nog redelijk 'vers' is, en je dus veel tijd aan je kinderen besteed in het overgangsproces)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

het is nog maar kort dag voor de kerst. Probeer lid te worden van een club of vereniging ga uit als je niet via een date site wil zoeken
13 jaar geleden
misschien moet je weet wat vaker uit.
of ga bij een sport of een hobby vereniging. en vaak ontmoet je dan weer veel leuke mensen.

ik heb mijn man op internet ontmoet. niet omdat ik hem zocht maar kwam hem toevallig tegen in een chat. puur toeval. niks geen datingsite.

maar je hebt niet meer zo heel lang voor kerst, je moet niet wanhopig gaan zoeken omdat je voor kerst nog iemand moet hebben. vaak als je echt gaat zoeken lukt het niet en kom je de goeie man vaak niet tegen.
echte liefde komt vaak onverwacht
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben ook niet wanhopig op zoek. en leuk dat jij weer iemand tegen bent gekomen. misschien treft het toeval mij ook .
Heb je per se een man nodig om je niet eenzaam te voelen met kerst?
Stel je vindt een man in een maand tijd, dan zou die persoon voor heel wat stress kunnen zorgen als hij de kerst door zou brengen met jou en je kinderen lijkt mij. Niemand kent hem dan nog echt, ook jij niet.
Waarom niet gezellig maken met de mensen die je lief zijn .... je kinderen en eventueel andere familieleden of vrienden? Zorg voor iets lekkers in huis, kaarsjes aan, tover een smile op je gezicht ...... en je voelt je vast niet eenzaam :)