Werkt de pil hetzelfde na een zwangerschap?

Als je zwanger bent geweest heb je dan een sterkere pil nodig of kan je je hele leven dezelfde pil slikken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ben 2 maanden geleden bevallen en moet nog altijd dezelfde ^pil nemen. Als je pas bevallen bent ben je wel heel vruchtbaar dus beter rond de zelfde tijdstip nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan volgens mij dezelfde pil gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan kan je gewoon weer dezelfde pil nemen.
dat maakt niks uit.
13 jaar geleden
Je kan dezelfde pil blijven gebruiken na je zwangerschap. Als je borstvoeding geeft moet je in overleg met je huisarts een andere pil of andere anti-conceptie gebruiken anders stopt de melk aanmaak voor je kindje.