Omdat zij het gene wat zij niet hebben zoeken in iemand anders zij proberen zelf ook zelfzeker, veel te kunnen praten te zoeken ze voelen zich dan op gemak voelen..
Daarom vallen bv soms onzekere meiden vooral op een zeer bad boy omdat deze zeer te veel zelfvertrouwen heeft...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

omdat ze dan met iemand zijn die ze kunnen vertrouwen en waarbij ze zich zelf kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen die veel praten krijgen dan ruim de gelegenheid en degene die verlegen is staat dan niet in de belangstelling. Beide blij.
13 jaar geleden
als iemand verlegen is is het prettig om met iemand te zijn die wel goed kan praten.
dan valt het niet zo snel stil. heb je 2 heel verlegen mensen bij elkaar dan weten ze misschien allebei niet wat ze moeten zeggen,
13 jaar geleden
2 stille samen gaat nog, wel een beetje saai.
2 die allebei het hoogste woord willen is ERG vermoeiend