ik heb nogal een lage huid pigment en ben erg verlegen voor meisjes en ze negeren me hoe kan ik dat voor komen ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik google op lage huidpigment kom ik nergens op uit. Wat is dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
snap eerlijk gezegd je vraag niet. Zie je er bleek uit of zo?
Kimath
13 jaar geleden
Ik heb liever een vriendje die bleek is, dan iemand met zo'n vies zonnebank bruin kleurtje, bah. Geen zorgen maken daarover, als jij daar niet meer op let, en zorgt dat je lol maakt en wat zelfverzekerder voelt, merken de meisjes dat gelijk en hebben ze meer aandacht voor je.

Het beste antwoord

je moet denk ik wat zelfverzekerder zijn. ik zit zelf op een soort vechtsport, en dat heeft mij goed geholpen. aan je huid kun je niks doen! porbeer vooral niet veel van je huid te bedekken, en wees er trots op dat je er misschien een beetje anders uitziet dan anderen! zoek ander contact op hyves en msn, misschien kun je ze daarop beter aanspreken. zelf ging ik vorig jaar ook niet veel met jongens om (ben een meisje) maar nu wel. ik weet niet precies hoe dat komt, maar nu ga ik gemakkelijk met anderen om. ik ben gewoon wat socialer geworden denk ik. misschien helpt het als je een vriend hebt die verkering heeft, om met hun allebei wat leuks te gaan doen. zij kan er desnoods nog één of twee meisjes bij vragen. dat maakt het heel gezellig en wat makkelijker om met meisjes om te gaan denk ik. succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor je goede antwoord et heeft me een beetje geholpen thnx

Andere antwoorden (8)

Je kan niks aan doen dat je een lage huid pigment hebt, je zou dus zelfverzekerd over moeten komen, ( je hoeft niet expres stoer te doen of zo, gewoon jezelf blijven). Maar je zou bijvoorbeeld goed stevig in je schoenen kunnen staan!.

Wat betreft de meisjes moet je niet druk om maken, als zij jou negeren, zoek je toch andere meisjes om mee te praten, er zijn namelijk veel meer meisjes op aarde, dan alleen deze meisjes!
Vaak vallen meisjes ook op verlegen jongens, ( die niet zoveel praten) maar uit mijn ervaring vallen meisjes op zelfverzekerde jongens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk negeren ze je omdat je niet zo opvalt. Wat nogal logisch is als je verlegen bent. Waarschijnlijk doen ze dit niet bewust.

Als je wilt voorkomen dat je genegeerd wordt, dan moet jij er dus voor zorgen dat ze je zien. Je kan klein beginnen door eens hallo te zeggen, te vragen of je een pen kan lenen bijvoorbeeld. Knoop eens een praatje aan, geef eens een complimentje of biedt een drankje aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kies de juiste kledingkleur! Als je de verkeerde kleuren kiest zie je er grauwer, bleker en vermoeider uit. Met de juiste kleuren ga je meer stralen en zie je er gezonder uit. In jouw geval, omdat je wat onzeker bent, is een consult bij een kleurconsulente aan te raden. Je zult het verschil echt zien. En....denk niet: "dat is iets voor meisjes". Mannen/jongens schijnen zelfverzekerder en daardoor succesvoller te worden als ze de juiste kleuren dragen. Daarom besteden succesvolle zakenmensen en mensen met een publieke functie hier ook aandacht aan.

Het is dus het proberen echt waard!

Kijk eens op: http://www.modewijzer.com/advies/kleurtypes.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kleur consulente, hahaha. Het mot nie gekker worden zeg... en daarna even langs de dokter voor een castratie. Maar zonder gekheid, ik vind het wel een goed advies. +
Het is belangrijk om bij jezelf na te gaan hoe waardevol jij jezelf vindt. Als je niet zo goed over jezelf denkt, dan praatje jezelf ook aan dat een ander er ook zo overdenkt. Als je je er ook naar gaat gedragen wordt het heel lastig. Laat jouw eigen beeld dus niet afhangen van hoe een ander misschien tegen je aan kijkt. Jij bent zelf degene die dit beeld schept en niet die andere persoon. Jij bent dus ook degene die de verandering bij jezelf in kunt zetten. Kijk eens in de buurt of iemand je erin wil helpen want ik geef toe dat dat best moeilijk is. Soms kan een mens wel een paar extra schouders gebruiken om de last te dragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij bent jij. Hoewel het niet alleen om het uiterlijk gaat, is dat wel het eerste wat je van iemand ziet.

Wat je kunt doen:
-rechte houding (misschien sportschool?)
-fris verzorgd
-vlotte kleding
-en vooral een viendelijke blik.

Er zullen nog genoeg meisjes komen die JOU zien. 't Komt goed!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is niet alleen de buitenkant hoor die belangrijk is begin aan je binnenkant zodat je weer stralend zal kijken en dat ook zal uitstralen probeer open te staan voor oog contakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er komt heus ooit een meisje dat je leuk vind hoor,
En als je verliefd bent doet het uiterlijk er niet eens meer toe, maakt niet uit of je lelijk of knap bent, dan vind je diegene altijd knap. no mather what!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi. Vrouwen versieren heeft minder met uiterlijk te maken dan je misschien denkt. Het innerlijk is heel belangrijk. Als je weet hoe je meisjes/vrouwen moet benaderen, komt het contact sneller tot stand en kan er liefde uit ontstaan. Je kan er heel handig in worden.