Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe oud is de gemiddelde tiener als die voor het eerst egt sirieus zoent

Ik vroeg me dit af omdat ik laats een jongen en een meisje van ongeveer 9 met elkaar zoenen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
742

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

dat is voor iedereen verschillende.
maar 9 is wel erg vroeg.

meestal zijn ze een jaar of 14-15
(Lees meer...)
13 jaar geleden
vanaf 16 zoent je pas egt en dan voel je het ook dat het egt is als je wat jonger bent is zoenen maar een kinder spel nou veel ...suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt ook aan hoe het kind zich heeft ontwikkeld, de een is vlugger dan de andere,..
maar 9 is wel heel jong en zie ik niet eens als een tiener... maar nog een kind...
vanaf je 13e ga je meer denken aan serieus zoenen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iedereen is verschillend de een gaat eerder experiment uitvoeren dan de ander ik deed het toen ik 7 was ja heel vroeg maar goed als kind zijnde heb je het besef niet dat het iets iets wat alleen volwassenen mogen doen en als kind heb je er geen gevoelens bij dan is het allemaal wel grappig.
normaal zou ik zeggen dat ze rond hun 13de aan denken en of oefenen.
maar zoals ik al omschreef tis bij iedereen anders
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar bestaat geen leeftijd voor. Als twee kleuters dat fijn vinden is het goed. Als twee tieners het goed vinden ook! Het gaat erom dat je er allebei aan toe bent en het leuk vindt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De gemiddelde tiener is 14 - 15 jaar als het voor het eerst echt zoent.

Het ligt uiteraard aan de ontwikkeling van de persoon op welke leeftijd deze er aan toe is. (Maar dat was niet de antwoord op je vraag)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding