Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn heteromannen altijd in te delen in borsten of billen mannen?

Dus als we uitgaan van uiterlijke kenmerken, ok, it's the inside that counts ja ja ja maar nu even the outside!

Zijn er nog meer mogelijkheden of zijn borsten en billen instinctief, qua oergevoelens en biologisch de lichaamsdelen waar hun aandacht naartoe wordt getrokken?

13 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het komt waarschijnlijk dat als we naar vrouwen kijken dat samen met het gezicht, altijd de dingen die opvallen. Aangezien billen en borsten de delen zijn die ''uitsteken'' en dus je aandacht trekken. Of het echt alleen in te delen is in borsten en billen zou ik niet zeggen. Want er zijn ook wel mensen ''ik'' die vallen op een mooi gezicht en met name de ogen :).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

ja dat is wel waar je het eerst naar kijkt
of dat een oergevoel is weet ik niet maar je gaat er wel als eerste naar toe met de ogen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep! Eerst ff naar de billen loeren en dan naar de borsten...... Altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven, ben ik bang.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ik ook, al is het gezicht en vooral het haar ook heel belangrijk vind ik.
Nee, natuurlijk niet! Er zijn genoeg mannen die letten op een totaal indruk, op haar, op gezicht, op handen, tanden, ogen, kleding!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ogen of benen kunnen inderdaad ook. Of haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijken de meesten niet nieuwsgierig naar de handen en voeten...?

Toegevoegd na 5 minuten:
En dan bedoel ik natuurlijk, hoe groter de ... hoe groter de ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, maar ik zeg nee.

Mijns inziens is het zo, je kijkt naar iemand omdat iets aan die persoon mooi, opvallend, sexy etc. is. Dat kan bij de ene persoon de billen zijn, bij de andere de borsten, bij een derde beide, bij een vierde het gezicht etc. etc.

Ik denk dat indelen in borsten of billenliefhebbers te veel getuigt van de neiging om dingen en ook mensen in handzame hokjes te willen plaatsen.

De werkelijkheid is niet binair, niet zwart-wit, er zijn vele tussenvormen en alternatieve mogelijkheden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,

Ik val wel meer op een mooi brok vlees ook instinctmatig...
Karakter speelt ook belangrijke rol...

UItstraling een bepaalde vrouw kan zo aantrekkelijk zijn puur door haar uitstraling haar energie.... Wanneer ze binnenkomt kijk je meteen om door haar energie...De manier hoe ze kijkt, hoe ze praat en wat ze zegt creëert spanning..

Deze uitstraling heeft trouwens niks te maken met je uiterlijk..

Deze uitstraling toont eigenlijk voor ons als man dat ze goede moeder, gezond, goede gene heeft...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vindt beide mooi, dus nee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar mannen de eerste 6 seconden op letten:

1. Je lach. Is die echt? Is die geforceerd? Kun je zien dat je een sesambolletje at bij de lunch?
2. Je haar. Ze hebben geen enkel verstand van haar. Maar ze willen dat het zacht is en lekker ruikt. Doe verder geen moeite: zorg dat het zacht is en lekker ruikt.
3. Je decolleté. Het misverstand is dat mannen je allemaal meteen zouden willen uitkleden. Maar ze kunnen het amper helpen dat ze even kijken.
4. Je make-up. Als je helemaal volgeklad bent vrezen mannen dat je iets te verbergen hebt. Een vreselijke ziekte. Weinig, dames, weinig is genoeg.
5. Je huid. Je hoeft je helemaal niet druk te maken over dat ene puistje dat je de hele dag probeert te verbergen. Ze zien het niet. Wat ze wel zien of je nep bent, omdat je de hele tijd onder de zonnebank ligt. Vinden de meeste mannen griezelig en afstotend.
-------------------------------------------------
In de bovenstaande lijst komen billen niet eens voor. Dus het antwoord op jouw vraag zal zijn: borsten (nr. 3). Geen idee hoe representatief bovenstaand "onderzoek" was.

Toegevoegd na 1 minuut:
Om het antwoord te completeren: er schijnen dus meerdere zaken te zijn waar mannen op letten als ze een vrouw voor het eerst zien!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, daar geloof ik wel in, hoewel het voor een aantal mannen lood om oud ijzer zal zijn. Andere belangrijke factor is een X-figuur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb niet alle antwoorden gelezen.
Ik heb nog een categorie mannen voor je: de "ogen" mannen.
In een plaatselijke levensmiddelenwinkel werkt een mevrouw (leeftijd doet er niet toe) die heeft ogen waar je uren naar kunt kijken. Die zijn zo ontzettend mooi. Daar kan ik dan uren naar kijken.

En om antwoord te geven op je vraag.
Ik denk dat het niet veel uitmaakt of een man nu borsten of billen man is. De vrouw zoekt een man die volgens haar bij haar past om een kroost mee te maken en die kan zorgen voor een inkomen en bescherming bieden (dat is wel instinctief).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gegeneraliseerd oordeel welke mannen wel in een speciaal daglicht zet. Mannen hebben ogen net als vrouwen. Die gebruiken ze. The scanman zal ook altijd naar iemand kijken gelukkig gebruikt hij zijn ogen. Ik ben blij dat ik mijn ogen niet in mijn zak heb en er lopen veel mooie mensen rond die het waard zijn om naar te kijken, ook mannen. Borsten en billen zijn meestal goed verpakt. Het gezicht is in de meeste gevallen niet verpakt en ook daarnaar kijk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding