vertellen of niet...

ik ben 17 jaar oud en ken al een meisje onderhand best lang, bijna een jaar ofzo en ben er al een aardige tijd verliefd op. spreek der vooral op msn maar we hebbe wel een aantal keer afgesproke. een tijdje geleden stuurde ze een sms dat ze me al een tijdje leuk vond, ik stuurde terug dat ik haar ook leuk vond enz maar verder schote we er niet veel mee op. Eigenlijk is ze ondertusse al echt een goede vriendin geworde maar zit er nou over te twijfelen of ik het zal vertellen dat ik verliefd ben of niet.. misschien vind ze mij alleen maar leuk niet meer dan dat en ik wil die vriendschap echt niet verpeste.

duss ja wat moet ik in godsnaam doen :S

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou zeggen, als je echt verliefd bent! En je bent goede vrienden, kan je het gewoon vertellen. Natuurlijk is de stap om het te zeggen moeilijk. Maar als ze heeft gezegd dat ze je leuk vindt, kan dat op 2 manieren natuurlijk, als vriend of als verliefd zijn. En als je gevoelens voor haar sterk zijn, dan zou ik het haar gewoon vertellen! Niet bang zijn, op je gevoel afgaan. En mocht ze dan nee zeggen zijn jullie goede vrienden, en kun je dat vast ook wel blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

het haar eerlijk vertellen, zo te horen vind ze jou ook meer dan alleen maar leuk! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vertellen dat je haar leuk vind. Dat heeft ze een tijdje geleden ook gedaan naar jou toe. Nu is het een kwestie van actie ondernemen. Anders komt er nooit wat van!

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga samen lekker weg, iets doen, en dan subtiel zeggen dat je haar heel leuk vind en dat je meer voelt voor haar dan alleen vriendschap,ze wacht er misschien wel op want ze heeft je ook gestuurd dat ze je leuk vond...

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou u vriendin een zeer romantische brief schrijven
waarin ik vertel hoe ik stapel ben op haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou er voor kunnen kiezen het (nog) niet te zeggen, want ik denk dat je het misschien eng vindt? in plaats daarvan is het misschien makkelijker voor je om haar voor te stellen leuke dingen te gaan doen, naar de film, of wat jullie dan ook allebei leuk vinden. je zult er vanzelf achter komen wat ze voor je voelt door met haar om te gaan. en je kunt het dan alsnog zeggen, mocht ze ook de signalen afgeven dat ze jou ook leuk vindt. of als je het vermoeden hebt en het niet zeker weet.

en als ze niet geinteresseerd in je blijkt, dan is er geen man overboord als je het niet gezegd hebt, en hou je er een leuke vriendschap aan over. als je dat dan nog kunt.

vrouwen moet je niet te snel (over het algemeen) overdonderen hiermee, laat haar zien wat je te bieden hebt en kijk hoe ze daarop reageert. vrouwen warmen langzaam op, zoals dat heet.

als ze je echt leuk vindt, zul je dat vanzelf merken, maar vrouwen willen vaak een man eerst wat beter leren kennen voordat ze in een relatie duiken, althans het betrouwbare soort dan....

succes!! hoop dat je hier wat aan hebt.