Wat kunnen jouw redenen zijn om de te verzonden berichten in je hotmail te wijzigen van opslaan naar niet opslaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Bijvoorbeeld als iemand je hackt en al je verzonden berichten kan lezen.. sommige mensen vinden dit niet erg fijn --> privacy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ruimte gebrek in je hotmail account. Privacy overwegingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik bewaar alleen mails als er iets in staat wat ik niet mag vergeten,
het meeste gaat bij mij gewoon weg
13 jaar geleden
dat zijn persoonlijke reden.
sommige berichten zijn niet de moeite waard om te bewaren.
niet vanwege hackers of zo, maar niet belangrijk verder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk zodat er geen bewijs meer is dat je die mails verstuurd hebt, en wat er in stond.
Tegenwoordig hebben die in- en outboxen zo'n grote capaciteit geheugen, je zou jarenlang berichten kunnen sparen zonder iets te hoeven wissen.