Wordt snoep aan kleine kinderen geven als normaal beschouwd?

Laatst was ik met mijn twee jaar oude dochtertje bij de dochter. Na wat onderzoekjes gaf deze haar een zakje snoep als beloning. Misschien ben ik nu heel old fashion, maar mijn dochtertje krijgt eigenlijk nooit snoep, ze vraagt hier ook (nog) niet naar. Vind het raar dat een dokter notabene, snoep uitdeelt.
Ook als we bij vrienden met kinderen van dezelfde leeftijd gaan wordt daar altijd heel erg veel snoep, chips en ijsjes rondgedeelt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

de dokter dat is helemaal te idioot dat die snoep geeft. Maar probeer met die peuter maar eens een rondje winkelen: bij ons snoepje bij bakker, worstje bij slager, in de supermarkt stukje cake om te proeven. Dan maar naar de markt, mandarijntje groenteboer, stukje kaas bij de kaasboer, t kind heeft gelunched als je thuiskomt.

Mijn dochter is 2,5 en kreeg laatst doosje smarties.... of ze het mocht vroeg men nog. Toen ik zei dat ze dat nog nooit gehad had werd ik raar aangekeken... Oftewel mijn dochter krijgt ook bijna nooit snoep. Wel rozijntjes Ys na het eten en in weekend 1 bakje chips. Mijn dochter is geen zoetekauw. Alleen voor een verrassingsei kan ik haar werkelijk 's nachts wakker maken. Overigens vind ik het raar dat een dokter haar snoep geeft. Zo wordt het een met het ander

pas op met rozijnen daar zitten heel veel suikers in slecht oor haar tandjes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100