Komt het nog voor dat kinderen bang worden gemaakt voor bijvoorbeeld" Sinterklaas?

of voor andere dingen..
ik heb een zwager die is 52 en die is bang voor watermannetjes omdat zijn moeder hem dat vroeger wijs maakten om hem zo van de waterkant af te houden.
Ik wil graag weten of het eigenlijk nog gebeurt dat men kinderen dingen vertellen waar ze later nog steeds last van hebben

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ik heb zelf volgens mij nog wel ooit eens gezegd, dat wanneer je niet lief bent dan weet ik niet of hij wel bij ons langs komt.... stom stom stom

Ja dat komt denk ik nog steeds voor al neemt het wat af denk ik. Die zwager is een giller, bang voor watermannetjes en 52 jr. Vertel hem dan maar niet over watervrouwtjes, die zijn vast nog enger, ha,ha.

Ik ben niet bewust bang gemaakt, maar ik heb wel een hele nare ervaring gehad in het ziekenhuis toen ik 6 jaar was. Daar moest ik (om onder narcose te komen) een 'clown/pipo' opblazen. Tot op de dag van vandaag haat ik ze.

Mijn ervaring is dat vooral in volksbuurten het nog redelijk populair is om kinderen bang te maken met b.v. Sinterklaas. Als je niet luistert krijg je niks, of als je heel stout bent moet je in de zak mee naar Spanje etc.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100