wie weet nog een origineel idee voor de uitnodiging voor een 2 jarige zijn verjaardag?

Weet jij het antwoord?

/2500

Gebruik je verstand en bewaar dat idee totdat die hummel wat groter is. Dat kind is blij dat ie leeft en ervaart die verrassing niet zoals jij dat denkt. Dus heb je inspiratie, wacht dan tot je kindje een jaar of 4 is. Dan is de gedeelde vreugd dubbele vreugd. Nu nog niet.

Je bedoelt denk ik hoe je een leuke kaart kan maken waarmee je gasten uitnodigt? Wat het bij mij in de familie altijd goed doet, is een zelfgemaakte kaart in de vorm van het cijfer dat de leeftijd wordt. Je kan dus kaarten maken in de vorm van een 2 en lekker creatief schuin en ondersteboven gaan schrijven om de 2 op te vullen. Succes!

Wat zijn jullie jongeren toch an het tuttelen met je kroost. Dit doe je alleen om jezelf te bevredigen, want die kinderen hebben er geen enkel benul van.

Ik heb bij budgetland.nl een set gekocht. Prinsessen Uitnodigingskaartenn, prinsessenspel,vlaggenlijn, bedankjes, welkomstbord, stickervel, tafelkleed, speelstukken en dit alles in prinssen dus. Meteen 1 thema.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100