Welk brood voor een Baby?

Mijn baby is nu 6 maanden en ik mag dus brood gaan geven. Zelf ben ik gek op donker brood, hoe donkerder hoe lekkerder. Maar wat moet ik mijn zoon geven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Mijn dochters hebben klientjes en die geven lichtbruin brood.
Wit brood plakt heel erg aan het boven gehemelte, bruin brood ook wel maar minder, Geef altijd kleine stukjes en kijk af en toe even of er niet een plak aan het bovengehemelte is blijven plakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Lichtbruin brood. Te donker brood is veel te heftig voor de darmpjes van een baby.

Wist je dat donker brood eigenlijk helemaal niet bestaat? Het donkerste brood dat wij kennen is gewoon volkoren, alles wat donkerder is, is d.m.v. verbrande granen of verbrande suiker gekleurd, wat heel erg slecht is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het brood voor een baby mag op zijn donkerst HEEL LICHT BRUIN zijn. Voor donkerbruin moeten zijn darmpjes te hard werken.
14 jaar geleden
Fijn volkoren brood of licht tarwebrood...