Hoe kom je in contact met iemand die (wellicht) niet gevonden wil worden?

Onze oudste pleegzoon is nu bijna 13 jaar. Hij woont bij ons sinds hij 17 maanden oud is. Hij heeft zijn moeder nu 7 jaar niet gezien, omdat zij ineens verdween. Het gaat nu niet goed met 'ons' kind en hij geeft aan behoefte te hebben zijn moeder te ontmoeten.
De twee broertjes van onze pleegzoon hebben óók -lang geleden- een klein jaar bij ons gewoond, dus er is een hele geschiedenis...
Zijn moeder is dus nu onvindbaar, maar wij willen haar vinden voor hem.
Alle logische stappen hebben we uiteraard bewandeld: Google, Social Media, Jeugdzorg, pleegzorg.
We zijn erachter in welk provincie ze woont. Maar verder komen we niet.
Hoe bereiken we haar? Heeft iemand ideeën?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Mogelijk lukt het wel via andere personen die in contact zijn met de persoon die je zoekt. Ik denk dan aan familie, vroegere buren, vrienden, sportclub etc. Misschien kan jeugdzorg je pleegzoon wel in contact brengen met zijn broers. Daar kan hij ook steun aan hebben en misschien weten zij meer over hun moeder. Verder zou ik voorzichtig zijn om niet te hoge verwachtingen te hebben van nieuw contact met moeder. Andere familieleden (oom, tante, broer etc.) willen misschien wel contact.