Waarom willen kinderen nooit gaan slapen en zijn veel volwassenen er juist dol op?

Weet jij het antwoord?

/2500

Omdat kinderen moeten, en volwassenen mogen slapen...

Waarschijnlijk willen zij ook de avonduren proeven waar in alles kalm is en sommige films zo prettig zijn om te zien en te bestuderen.... ook muziek komt anders tot zn recht rond tien uur savonds en de schaduw heeft ook zn charme....

Kinderen zijn bang om iets te missen. Als je slaapt hoor je er niet meer bij en maak je ook niets meer mee. Volwassenen weten dat goed slapen belangrijk is om de volgende dag weer te kunnen presteren en dat zonder hen, als zij liggen te pitten, het leven gewoon doorgaat.

ik ben zelf een kind en er zijn redenen: 1: een kind is veel te wakker en te actief om "zo vroeg" te gaan slapen. 2: een kind denkt dat ouders heel laat opblijven en willen dat zelf ook. 3: als er een leuke film op tv is willen ze ook nooit slapen. Ik kan zelf ook nooit slapen, als ik in mijn bed lig blijf ik gwn uren wakker, ik vind het heel raar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100