zit sterilisatie in de ziektekosten basisverzekering?

Ik erf wat en zal de golddiggers een stapje voor zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Summo
10 jaar geleden
Waar maak je je druk om als je toch iets erft? Zie het maar als investering in het zekerstellen van je kapitaal ;)

Antwoorden (1)

Nee, daarvoor moet je een aanvullende verzekering afsluiten, daarmee wordt het bij de meeste verzekeringen wel 100% vergoedt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of de vergoeding de lading dekt? Bij CZ geld het volgende en lijkt mij niet de eerste de beste.
Bij een man tot maximaal €400 en bij een vrouw tot maximaal €1200
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, daar kom je er niet mee, maar er zijn verzekeringen die het wel voor 100% dekken, Agis bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mannen is het een poliklinisch ingreepje, ik denk dat dat prima kan voor 400 euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, bij de man zal het wel lukken, maar bij de vrouw is het een veel grotere ingreep.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is dus ook 1200 bij de vrouw...