Wat zijn de 5b's in communicatie met kinderen?

In een gesprek over communicatie met kinderen zijn de "5b's" aanbod gekomen. Maar ik weet niet meer wat de 5 b's net waren. Het gesprek is al een tijd geleden en ik kan de mevrouw niet bereiken. Kan iemand mij hierbij helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Na het bereiken [eerste B] van de doelgroep moet met een inhoudelijk interessant aanbod beweging [tweede B] veroorzaakt worden. De klant wordt bewogen tot aankoop over te gaan. Na aankoop volgt bezorgen [derde B], de levering van product of dienst. Het rendement van dit proces is traditioneel laag. Het omzetten van bereik naar bewegen wordt conversie genoemd. Hierbij wordt/is de klant overtuigd om tot aankoop over te gaan. De conversie op bereik is voor veel ondernemingen een uitdaging. Online en mobiele kanalen zijn goed geschikt om klant-interactie vorm te geven. Echter in welke vorm en welke relatie met de bestaande middelen is vaak een vraagstuk. Om structuur te bieden en toepassing doelmatig te vertalen is in 2007 het 5B-model ontwikkelt. Klantrendement vergroten door twee extra B’s Met twee extra B’s : Betrekken en Behouden kan het rendement worden vergroot. Door interactie met klant wordt behoefte duidelijk en zorgen tevreden klanten voor positieve (en negatieve) terugkoppeling aan het bedrijf, maar vooral ook de doelgroep. ----------------------------------- Bovenstaande komt voor op een site voor klanten. Dit soort modellen zijn voor meerdere dingen te gebruiken, zo ook voor kinderen. http://scherpeblik.wordpress.com/over-scherpe-blik/klantrendement/5b-model/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100