Rond vijf januari ; nog heel even geduld dus, want dat valt precies in het weekend.
Zal dus morgen of maandag zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kinderbijslag laat op zich wachten
AMSTERDAM - Huishoudens die recht hebben op kinderbijslag hebben die woensdag niet uitbetaald gekregen. Foto: ANP
Volgens een woordvoerster van de Sociale Verzekeringsbank (SVB), de uitvoerder van de volksverzekeringen in Nederland, hadden de bedragen al op de rekening moeten staan, maar is dit door nog onbekende oorzaak niet gebeurd.
Het gaat in totaal om ruim 1,9 miljoen huishoudens.
''We hebben contact opgenomen met onze huisbankier ING om na te gaan wat er mis is. We doen er alles aan om het probleem woensdag nog op te lossen'', aldus de woordvoerster van de SVB.
zojuist op het nieuws; Door een storing bij ing is het bijschrijven niet gelukt; in de loop van 3 januari staat de kinderbijslag bij iedereen die er recht op heeft op de rekening.