Wat is het uurtarief als je overdag op één baby past en 2 oudere kinderen die je 's middags van school haalt & ook licht huishoudelijk werk doet?

Ik ben 43 jaar en heb veel ervaring als pedagogisch medewerker in de kinderopvang.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

(als ik zo naar je vraag kijk, lijkt het erop dat het om zwartwerk gaat.) In principe staat daar dus geen bedrag voor omdat het zwartwerk is. Ook is er veel afhankelijk van de uren die je "werkt" en of het je eigen kinderen zijn.

Ik zou genoegen nemen met een schappelijk bedrag van ongeveer € 10,- per uur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat had ik ook ingedachten, zo'n 10 euro per uur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt er aan of het wit of zwart is?
Toen ik 18 was en legaal werkte als gastouder, verdiende ik 6 euro per uur per kind. In totaal waren er twee kinderen. En dan hoefde ik geen huishoudelijk werk te doen (alleen vaatwasser in- en uitruimen en de troep opruimen). succes
op de site van het nibud staat deze informatie.
hier staat iets over het aantal kinderen, het tijdstip, andere activiteiten (zoals huishouden) en of je er voor opgeleid bent
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een baby is wat zorg-intensiever dan wat oudere kinderen, en als je er ook nog licht huishoudelijk werk bij doet, heb je dus een flinke taak met 3 kinderen. Ook al omdat je een ervaren kracht bent, zou het tarief wat hoger mogen zijn dan 10 euro, zeker voor de uren dat je ze alle 3 onder jouw hoede hebt.