omgang verbieden tussen mijn kinderen en nieuwe partner van mijn ex zou dit worden gegeven ?

Mijn ex heeft een nieuwepartner welke door jeugdzorg is verboden er mocht geen contact zijn tussen hem en de kinderen ( reden mochten ze niet vertellen )
Ik had al een vermoeden daar mijn kinderen raar gedrag hadden en heb hier steeds melding van gedaan.
Nu is er geen toezicht meer omdat BJZ de OTS verlenging niet nodig vond ??? raar dit wel gerechtelijk aanvragen en zorgen maken en verbieden van omgang maar niet verlengen van de OTS.

Hij is beschuldigd van pedofiel gedrag en staat ook bij de politie bekend.

IK wil het verbieden dat hij binnen een straal van 500 meter in de buurt is van mijn kinderen met een bedrag can € 500 per persoon per overtreding.
Gerechtelijk uitspraken zou ik graag willen hebben voor vervolg stap

Er zijn zorgen door meerdere personen geweest en benoemd in rapporten, echter hebben ze daad werkelijk onderzoek niet gedaan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"IK wil het verbieden dat hij binnen een straal van 500 meter in de buurt is van mijn kinderen met een bedrag van € 500 per persoon per overtreding." Jij kunt bij de rechter om een maatregel vragen, maar JIJ zult nooit bepalen wat de maatregel en de dwangsom zijn. Dat doet de rechter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok ik weet dat er al eerder uitspraken zijn geweest en zou deze uitspraak willen hebben, dus als iemand dat weet te vinden op "rechtspraak" dan hou ik me aanbevolen.
Adriek in ieder geval bedankt voor je snelle bericht en zal de zaak voorstellen aan me advocaat

Antwoorden (1)

Ik weet niet of het kan maar waarom bel je de rechtwinkel of het juridisch loket niet met je vraag? vragen/advies is gratis en vervolgens geven ze je indien je dat wenst ook nog rechtshulp.

Ik weet wel dat als ik zoiets zou vermoeden dat ik ze nu gelijk zou bellen en indien mogelijk dingen regelen, je wilt toch nooooit dat je kinderen iets overkomt en helemaal niet indien je zo'n "vermoeden" hebt.

Je vergeeft het jezelf nooit als het juist blijkt te zijn (en terecht)

En...hier heb je niks aan, maar...wat doet je ex-partner met jullie kinderen bij zo iemand..... ok, iedereen verdient een tweede kans, zois het ook, maar stel.....je vergeeft het jezelf nooit.

goed dat je alert bent
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik weet het niet wat me ex met zon vent moet, maar je zou zeggen dat jeugdzorg wel zou ingrijppen...maar nee ze willen niet eens een ots verlengen... Ik heb zowel amk als bjz aansprakelijk gesteld als er iets met mijn kinderen gebeurt.... Vandaag zal me advocaat wel bellen en ga ik de stappen bespreken, wat we kunnen doen. Ik heb een vermoeden dat bjz gewoon van mij gezeur af wilde, want waarom ots verlenging aanvragen en vervolgens zeggen in de rechtszaak dat ze het niet nodig vinden ... Dat is raar