Ik wil graag de ledikant van mijn toekomstig kindje goud verven wat kan ik dan het beste doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Niet moeilijk hoor,daar is best wat van te maken.Schuur het ledikantje, voor af moet je het eerst ontvetten,dat doe je goedkoopste met ammoniak en water.Dan verf je de kleur er op die je leuk vind,als ik jou was verfde ik het niet helemaal goud,je kan ook goud met creme combineren. Maar vind je zelf helemaal goud mooi,gewoon doen.Koop wel een goede kwast die niet verhaard,anders krijg je allemaal haren op je verfwerk,en haal de kwast voor je begint even flink over een schuur papiertje,ben je de losse haren kwijt. Veel suc 6, en het beste met de zwangerschap. Toegevoegd na 3 minuten: misschien moet je het nog in de grondverf zetten,maar zit er al een goede laag,dan kan je gelijk gaan aflakken..

Als het van rotan is: ontvetten en spuiten. Je zult ongeveer twee spuitbussen nodig hebben. Als het van hout is, opschuren, in de grondverf zetten en aflakken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100