Dat is het 'grijpreflex'
Dat is een van de aangeboren reflexen
Net zoals het zuigreflex
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja. In de zin dat ze hun vingertjes erom doen maar bij pasgeboren babytjes is het zo dat ze het niet echt vasthouden natuurlijk
Maar de techniek is er wel al
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha ! Dat deden die van mij vroeger ook! Met een doekje :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+sje dat klopt inderdaad

Andere antwoorden (1)

Dit komt ook omdat wij als mensen van de apen afstammen. Als je baby aapjes ziet zitten zij altijd stevig vastgeklampt aan de ouders. de grip van een baby is daarom vaak voor hun doen best stevig.