geen contact met je kind

weet niet waar ik goed meer aan doe in deze situatie heb ruzie met me ex vriendin die zwanger van mij is al van af het begin probeer ik het goed te maken zo dat we samen ons kindje kunnen opvoeden maar zij wil niks meer met mij het blijft gewoon een richtings verkeer heb alle maal spullen gekocht voor mijn kindje en dan krijg je een rot schop na als dank ze gaat het alleen doen ze kan mij toch niet zomaar uit het leven halen van mijn kindje weet gewoon niet meer waar ik goed aan doe alles loopt uit in ruzie met haar

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Begin eens met punten en komma's en hoofdletters in je tekst. Ik kan er geen touw aan vastknopen.
Om een goed antwoord te krijgen, moet eerst de vraag goed overkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat ik nog aan itsme wil toevoegen is dit: geef ook jezelf even tijd om alles te verwerken. Ook hoe dit alles voelt, en ook het mogelijke verlies. Pas daarna kun je verder. Ook al is je instinct om je harder aan haar vast te klemmen, je kunt echt beter wat ademruimte laten. (letterlijk). succes!

Antwoorden (8)

Het klinkt ernstig alsof ze je niet meer wil zien en alsof jij dat niet kunt accepteren.
Misschien kan je:
a) een poosje haar met rust laten
b) achterhalen waarom ze je niet meer wil zien
c) daar wat aan doen,
d) accepteren dat jullie niet samen dat kind opvoeden maar dat je wel dat kind regelmatig kunt zien.

Wellicht als je dit als uitgangspunt gaat nemen, kan je alsnog positief verrast worden.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 itsme Voor je positieve benadering
Ik zou haar met rust laten, hoe moeilijk dat ook voor jou is. Ik ken een soortgelijke situatie. Toen het kindje was geboren was de vader welkom en werd er een omgangsregeling getroffen, uiteindelijk was de relatie toch weer hersteld.
Een vrouw die zwanger is, is hypergevoelig en kan soms ook weinig aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik sanp je vraag niet.
Heb je nu andere vriending i.v.m ex vriendin zwanger is door jou. waarom noem je haar nu een ex vriendin?
Hoe lang zijn jullie al uit elkaar?

Als jullie uit elkaar zijn, dan is het een beetje lastig om die kind samen kunnen opvoeden. helaas pindakaas.
Maar als jullie pas uit elkaar zijn, en je hebt geen andere vriendin. dan moet dat in prencipe kunnen...

Gewoon praten met haar, dat die kind ook een vader nodig heeft. ik wil niet dat mijn kind zonder een vader gaat groeien. Het is heel belangrijk voor die kind om zijn vader en moeder te kennen...

Het kind heeft daar gewoon recht op.!

Zeg tegen haar dat die kind ooit zijn vader zou vragen. wat ga je dan zeggen, (je vader is overleden)

Praat zulke dingen met haar.
Ik denk dat zij niet gewetenloos is...

Ik hoop dat het goed komt voor je

Succes.!

Sterkte.

Babyfaced
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel triest maar als zij dit wil kan je niets doen.
Laat het met rust (wat niet makkelijk is). Zeg tegen haar dat je haar mening zal accepteren ook al ben je er niet mee eens.
Maar mocht er iets zijn dat je er voor haar en het kind zal zijn ook al is het op afstand.
Als je haar niet meer kan spreken omdat zij het niet toelaat, stuur dan een kaart zonder envelop met de tekst erop. Nu zal ze deze waarschijnlijk lezen.

Vrouwen kunnen vreemd reageren op een zwangerschap vanwege de hormonen.

Maar ga niet lopen trekken aan haar, dat werkt averechts. En maak je het alleen maar erger.

Ook begrijpelijk dat dit voor jou onacceptabel is maar zij is in deze baas over eigen buik. Maar zij denkt nu aan zichzelf en niet aan het kind, en hoe dit zal zijn voor het kind dat deze de vader niet kent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jullie liefdes relatie was kennelijk al erg wankel.
Als man sta je nooit zo sterk in dit soort situaties. Gerechtelijk kun je ook niks.
Emotioneel kan ik je begrijpen maar nuchter bekeken zou ik zeggen, houd je geld in je zak en spaar dat voor later om je kindje wat extra's te geven.
Nu is contact zoeken, olie op het vuur gooien.
Misschien komt het later wel goed.
Sterkte .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen zijn vaak zonder zwanger te zijn al zo gecompliceerd. Was het niet wijzer geweest om eerst aan je relatie te werken zodat die stevig en stabiel geweest zou zijn, en dan omdat je zoveel liefde voor elkaar voelt een kindje te verwekken, als kroonstuk op je liefde.
Een kind heeft gewoon recht op een stabiele omgeving en stabiele ouders, dus ik zou zeggen laat zien dat je dol op haar bent.
Versier haar opnieuw, en probeer te praten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan proberen om op de geboorte-akte als vader genoteerd te worden. Daarvoor zou je samen met je ex-vriendin naar het gemeentehuis kunnen gaan om het kind te erkennen. Wil ze dat niet, dan kun je zeggen dat ze op die manier alimentatie kan krijgen voor het kind. Jij betaalt dan iedere maand een bedrag aan haar, om voor het kind te zorgen.
Op het moment dat jij als vader bekend staat, kun je omgang vragen bij de rechter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer nu gewoon kalm te worden en denk dan even rustig na.Waarom wil ze je niet meer zien?Als ze niet meer van je houdt probeer dat dan te accepteren.Laat haar een tijdje met rust maar zeg dat je altijd bereikbaar bent als ze hulp nodig heeft.Wees dan ook bereikbaar.Veel sterkte.