Dat is de zoon van de Canadese Anna Haining Bates. Hij woog 10.8 kilo bij geboorte.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar moet je toch echt even niet aan denken, hahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beu, doet dat meer zeer?

Andere antwoorden (1)

De zwaarste baby ooit geboren is inderdaad de zoon van de Canadese Anna Haining Bates van 10.8 kg, geboren in 1879. Helaas overleed deze kort na de geboorte.
De zwaarste overlevende baby volgens het Guinness Book of Records is een baby geboren in 1955 in Italie, die woog wel 22lb, dat is bijna 10kg.
Nog steeds worden er zulke zware baby's geboren, enkele jaren terug in Indonesie en dit jaar nog de baby Chun Chun uit China, deze woog ongeveer 7,4kg.