Hoe bereken je kinderopvang als je voor 32 uur moet werken van UWV om je Wajonger bent ?

Wegens geen hulp in reintergratie en ik 32 uur moet opvang zoeken. Hoop ik op uitleg van ouders die hier mee bekent zijn

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

je zegt dat je wajong bent... En 32 uur moet werken? Ik heb zelf jaren voor 't uwv gewerkt. Ik snap de context dan niet denk ik. Ik weet niet waarom je wajong hebt maar je hebt waarschijnlijk wel recht op een jobcoach. Kinderopvangtoeslag moet je bij de belastingdienst regelen. Ze vragen daar naar je inkomen en hoeveel uur oppas je nodig hebt. Mocht je nog vragen hebben ik wil je wel op weg helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het alleen om de kinderopvang gaat kun je bijvoorbeeld op de site van Partou kijken, daar viul je in wat je jaarinkomen is en dan berekent de site wat je nog netto zou moeten betalen,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je weet hoeveel je uitkering is,
je weet ook hoeveel uur kinderopvang je nodig gaat hebben,
je zoekt even op hoeveel het uurtarief van de creche is....

Met deze gegevens naar de onderstaande link en je krijgt dan precies te zien hoeveel (of hoe weinig), de kinderopvang je gaat kosten.