Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat doe ik met een neuspeuteraar?

Als iemand de pulp uit zn neus verzamelde balletjes,op mijn vloer laat rollen,en zogenaamd ik het niet zie wat doe ik dan? hoe pak ik dit ((netjes)) aan?

876
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is echt ranzig! Ik zou me niet kunnen inhouden hoor en het gewoon ronduit zeggen. Bah!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je ziet dat ze het proberen weg te werken zeg je uit het niets zo een beetje je langs je neus weg; 'liever niet op de grond gooien hoor, gewoon in de prullenbak is prima'


ze weten altijd dat je hun bedoelt, en ze zullen het echt niet alsnog op de grond gooien maar inderdaad, gewoon netjes in de prullenbak.

( zelf doe ik het zo, en werkt altijd )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
riawim
12 jaar geleden
Toen ik het aan zag komen,heb ik je raad opgevolgd en....het hielp!

Andere antwoorden (4)

Je kan tegen deze persoon zeggen dat je dit erg onhygiënisch vindt en graag wilt dat deze persoon er mee ophoudt. Dit komt netjes over en zal zeker niemand kwetsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou ze neusbulletjes verzamelaar een zakdoekje kunnen aanbieden, daarmee geef je netjes aan dat die niet op de vloer thuis horen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat het zover niet komen! Zodra je iemand in zijn/haar neus ziet wroeten, moet je daar meteen iets van zeggen. Meestal is de opmerking "Hé zeg, bewaar nog wat voor morgen!" wel voldoende om dat onsmakelijke gedrag de kop in te drukken.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+, ook voor je plaatje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaha!
Tegen een goede vriend moet u hier iets van kunnen zeggen. Ongetwijfeld gebeurt het grotendeels onbewust: hij voelt zich zo op z’n gemak in uw gezelschap dat hij zich gedraagt alsof hij alleen is.

Het beste lijkt me dat u hem erop attendeert op de manier waarop u hem zou waarschuwen wanneer hij spinazie tussen z’n tanden heeft zitten of wanneer z’n gulp open zou staan. U zegt gewoon tegen hem: ‘Niet op de grond, he.’ U constateert het gewoon op een effen manier en geeft hem een zakdoek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding