Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel geld brengt de tandenfee?

Het is bijna zover... mijn zoon zijn eerste tandje zit los.
Nu is het natuurlijk zo dat "de tandenfee" 's nachts als hij slaapt zijn tandje weg haalt en een centje neer legt, maar ik heb geen idee wat ik neer moet leggen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meen je dat??
Pieter2011
12 jaar geleden
Mocht je de tandenfee nog spreken: er wonen verschillende bejaarden bij mij in de buurt die in rap tempo al hun tanden en kiezen kwijtraken. En ze kunnen best een extra zakcentje gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@pieter....die is leuk :-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Geef hem rond de 50 cent per tandje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je, mee eens ;)"

Andere antwoorden (6)

1 euro/2euro is meer dan genoeg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef 50 cent want voor je het weet laat de volgende tand ook los. Dus bij te grote bedragen wordt het een dure grap. En het kind is al blij met alles wat ze krijgen. Zeg dit uit eigen ervaring .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zoontje is nog klein en heeft nog weinig benul van de waarde van geld. Vroeger werd er altijd een dubbeltje neergelegd, later toen de mensen wat meer geld hadden, werd dat een kwartje. Ik zelf vind 25 cent meer dan genoeg. 50 cent kan nog net maar meer vind ik echt overdreven. Blij is je zoontje toch wel met het geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou ook rond de 50 cent gaan zitten. Een kind heeft 20 melktanden en om nou 20 euro uit te gaan geven of misschien zelfs 40 voor 'n tand! Met 50 cent blijft 't leuk, het gaat maar om het idee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geef altijd een briefje van €50 per tand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
€0,50, dat is in zijn ogen al heel veel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding