Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik doen om mijn vader om de tuin te leiden? Zie omschrijving

Ik heb een rekening waar mijn vader maandelijks 30 euro op stort. Op dit moment zou er 600 euro op moeten zitten. Maar er zit maar 10 euro op(domme actie). Maar hoe kan ik het een paar dagen uitstellen dat hij via internetbankieren achter de waarheid komt?Hij wil om 6 uur op internetbankieren gaan kijken waar al het geld is gebleven. Over een paar dagen krijg ik mijn salaris gestort endan schrikt mijn vader niet meer zo erg. Ik ben 19 jaar, student en zit bij ING.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet slim natuurlijk, bijna dom te noemen. Als je een goede reden hebt waar het geld is gebleven zal het geen probleem moeten zijn.
Je kan natuurlijk de pc slopen, of iets makkelijker, de toevoer van internet naar de pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wordt het niet eens tijd om volwassen te worden....Je kan het wel lekker uit blijven geven, maar er komt een moment dat je je geld echt nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verplaats je even in je vader en voel dat de teleurstelling groot zal zijn om erachter te komen dat zijn kind hem wil bedriegen.
een stuk groter dan wanneer dat kind een fout begaan heeft en die opbiecht aan hem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waaraan heb je al dat geld opgemaakt dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het geld opgemaakt aan kleine dingen zoals kleding enz(niet heel veel) maar veel geld gaat dnaar boodschappen die ik doe in de naam van mijn ouders. Maar mijn vader vindt dan dat dat van zijn eigen geld afgaat en niet van de mijne. Maar dat is niet het geval verder betaal ik mijnrekeningen gewoon optijd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was die van net verwijderd?? :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Opmaken aan kleding"? Kleding heb je toch nodig. Bij komt dit over, als een schaamtegevoel wat onterecht is.