Welke moeten we kiezen (zie omschrijving)

We twijfelen tussen de quinny buzz 4 of toch maxi Cosi elea. Allebij hebben ze vele voor en nadelen. Zijn er wellicht mensen die ervaring hebben met deze kinderwagens en hun bevindingen met ons willen delen.
Alvast bedankt voor de moeite

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik heb de buzz en ben erg tevreden. Vooral het in en uitklappen is geweldig. Verder erg wendbaar. En stevig. Ik heb er ook een extra wiel bij met luchtband dat vind ik persoonlijk fijner rijden. Succes met je keuze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet niet of het in de buurt is, maar bij o.a. Babypark in Gouda hebben ze een "testbaan"waar je op verschillende ondergronden met de kinderwagens kunt "testrijden". Dus op grind, zand en steen enzo. Misschien kun je daar iets verder mee komen met de beslissing?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is puur persoonlijk wat jij het fijnste vind, soms moet je gewoon even het gevoel ervaren. Zijn er misschien mensen in je omgeving die de wagens voor een proefritje kunnen uitlenen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een Quinny Buzz en ben er erg blij mee! Kijk ook eens naar de afmetingen van beide kinderwagens. Ik woon in de stad en je hebt hier vaak (belachelijk) smalle winkelpaden. Met de Buzz kom ik daar vaak net doorheen, terwijl andere kinderwagens er niet altijd doorheen passen. De testbaan in Babypark Gouda is inderdaad een goede tip. Ik heb daar ook mensen gezien die de kinderwagens in hun auto mochten zetten om te kijken of het past en hoeveel ruimte het in beslag neemt. Kijk verder nog naar de boodschappenmand en andere accessoires. De Buzz heeft ook als voordeel dat je het zitje naar je toe kan zetten, maar ik weet niet of dat bij de Elea ook kan. Succes met vergelijken!