Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Je zou heel kort kunnen schrijven:
"Ontactisch antwoord" of "Ik voel me gekwetst".
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo simpel eigenlijk...

Andere antwoorden (2)

Geen antwoord!
Vragen zijn vaal zo incompleet en het profiel geeft ook geen uitkomst in de meeste gevallen, dat je niet kan verwachten dat je een tactisch antwoord krijgt. GV moet zich beter beschermen tegen slechte vragen dan tegen slechte antwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel in z'n algemeenheid..
Je hoeft niet te reageren op een "ontactisch" antwoord.
Het kan zijn iemand een antwoord geeft daar in al zijn/haar onschuld iemand mee beledigd of kwetst.
Als jij net iets vervelends hebt meegemaakt en er iemand in jouw nabijheid voor de trein is gesprongen en iemand stelt een vraag waarom de treinen weer eens te laat zijn. En iemand daarop reageert met "zeker weer iemand ontspoort?" o.i.d. kan dat voor jou heel kwetsend zijn. maar dat kan de beantwoorder natuurlijk niet weten.
Wat voor jou een ontactisch antwoord is kan voor een ander een heel normaal of sarcastisch satirisch humoristisch scherp of begrijpelijk antwoord zijn.
Je zult merken dat sommige vragen vragen om zo'n antwoord.
Bijv. als een kind van 12 vraagt waarom hij niet in de auto van zijn moeder mag rijden omdat hij het niet leuk vindt om in de regen naar school te fietsen en zij hem toch niet gebruikt......(beetje overdreven maar dan is het wel duidelijk denk ik wat voor vragen ik bedoel)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar soms is het wel heel moeilijk om je mond te houden...maar je antwoord is duidelijk, dank je!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik begrijp het. Het kan soms erg kwetsend zijn, ik betrap mijzelf er ook wel eens op te snel iets te zeggen zonder er bij na te denken, dat het wel eens iemand kan kwetsen. Dat is nooit zo bedoeld en dat spijt mij dan ook wel dat het iemand pijn doet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding