Mijn kind moet ingeënt worden voor DTKP maar heeft griepspuit gehad hoelang moet hier tussen zitten?

ik krijg verschilende antwoorden ik weet het dus niet meer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Even na vragen bij het consultatie bureau of bij je huisarts die weten dat precies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het advies is minimaal 2 weken tussen verschillende vaccinaties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vragen bij de juiste personen lost alles op.
Consultatie bureau of huisarts, zij zullen U het juiste antwoordt geven.
Lies