wat is nou echt leuk voor een kind van 14 maanden om te doen met dit weer?

Hij speelt met water en met speelgoed natuurlijk maar wat is nou echt leuk om te doen met dit weer samen met ons , de ouders maar ook zijn grote broer.
We hebben niet veel geld dus dierentuin of iets dergelijks lukt niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

het bos in, broodjes en drinken mee, lekker wandelen en de kids zich uit laten leven (ieder op zijn manier)
donderjagen met de tuinslang, een badje, uitwaaien aan het water, recreatie plas opzoeken en daar vertoeven, (spelen in het zand met schepje en emmertje) een BBQ op een plek waar geen gevaar voor (bos)brand kan ontstaan, uitjes opzoeken in de regio krant, je maaltje koken en buiten opeten (de kids en ik doen dat weleens in het park), kinderboerderij, speeltuin, speurtocht uitzetten met opdrachtjes, water pistolen, bellenblaas, water ballonnen, stoepkrijt, en klein entertainmateriaal wat je overal mee naar toe kan nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Goed insmeren (!!!) en lekker in het park gaan spelen met een bal, wat brood meenemen, pakjes drinken, en een soort avontuur verzinnen, bloemetjes tellen, vogeltjes kijken, gewoon, naar buiten gaan!!

Toegevoegd na 44 seconden:
park kan natuurlijk ook gewoon een grasveldje zijn in de buurt (let op de hondenpoep), kleedje mee, veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt samen doen is op die leeftijd nog moeilijk, maar zo'n grote broer, dat schept mogelijkheden! Hebben jullie een waterbaan? Peuters, maar ook grotere kinderen, vinden dat fantastisch. Ze zijn uren in de weer met hun gietertje.

En anders is in je blote kont in een mini-teiltje met water zitten en lekker kliederen ook ideaal voor zo'n ventje.
Samen doen: fietsen en picknicken op een kleedje in het park, naar de kinderboerderij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wij hebben ook zo'n waterplay waterbaan ( gekocht via marktplaats voor een prikkie!) en onze kinderen zijn er allemaal dol op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt me voor oudere kinderen heel leuk maar dat is natuurlijk niets voor een kindje van 14 maanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ik denk dat je je daar in vergist hoor! die van mij vonden het op die leeftijd al erg leuk. je moet alleen niet verwachten dat ze er uren meer kunnen vermaken. beetje scherp zand erin eventueel en het kliederfeest is compleet.
Bij ons vinden ze het superleuk als de grote broer bellen blaast en zijn broertje er achteraan gaat en ze kapot maakt. Alleen ernaar kijken is ook al een groot succes. Je kan het kopen of zelf maken met wasmiddel (en evt glycerine).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de speeltuin in de buurt. Gewoonlijk zijn er al mini speeltuigjes voor kleine peutertjes.
En in de zandbak spelen met grote broer is ook superleuk.

Verstoppertje spelen bvb achter een boom of struik. Maak een geluidje als je merkt dat je verstopplekje toch te moeilijk is voor je peuter. Juich iedere keer als je elkaar weer hebt gevonden.

De eendjes in het park voederen met oud brood vindt gewoonlijk ieder kindje leuk. (neem ook wat vers brood mee, want meestal willen ze zelf ook wel een stukje :-)

Gewoon gek doen: Gek doen met elkaar vinden peuters heerlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hajha dat doet me denken aan mij oudste dochter toen ze net kon lopen. Ze had brood in haar handjes en de eendjes wilden dat afpikken. Maar dat pikte ze niet. Ze begon te huilen, want ze wilde het voor haarzelf. (dat oude brood)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha die kleine man van mij voerde het ook niet maar at het liever zelf op als ik even niet oplette. wat nou voor de eenden? mega zonde!!!
goed insmeren en lekker naar het strand. water en zand vinden kids geweldig. wij nemen altijd een mini opblaasbadje mee, dan is het water niet zo koud