als een dreumes na een val even buiten westen is geweest, heeft ze dan zeker een hersenschudding?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Kinderen
2.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben als kleuter heel hard op me hoofd gevallen,ik was even buiten westen en ik zag echt sterretjes,maar ik had geen hersenschudding
Mijn ouders zijn wel voor de zekerheid met me naar de huisarts geweest,dat is altijd het beste.

Antwoorden (2)

Bewusteloosheid, kort of langdurig, meestal direct in aansluiting aan het ongeval. Bij een hersenschudding is de bewusteloosheid in het algemeen zeer kort van duur, dat wil zeggen enkele seconden tot ongeveer 10 minuten.
Misselijkheid en braken; vaak treedt het braken spoedig na het ongeval op en in het algemeen hangen beide symptomen samen. Misselijkheid en braken zijn echter weinig specifieke symptomen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen antwoord op de vraag, alleen een definitie van wat een hersenschudding is...geen plus, maar ook geen min
Niet noodzakelijk, maar het is wel een reden om een arts te raadplegen.