Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als een dreumes na een val even buiten westen is geweest, heeft ze dan zeker een hersenschudding?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Kinderen
2.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben als kleuter heel hard op me hoofd gevallen,ik was even buiten westen en ik zag echt sterretjes,maar ik had geen hersenschudding
Mijn ouders zijn wel voor de zekerheid met me naar de huisarts geweest,dat is altijd het beste.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bewusteloosheid, kort of langdurig, meestal direct in aansluiting aan het ongeval. Bij een hersenschudding is de bewusteloosheid in het algemeen zeer kort van duur, dat wil zeggen enkele seconden tot ongeveer 10 minuten.
Misselijkheid en braken; vaak treedt het braken spoedig na het ongeval op en in het algemeen hangen beide symptomen samen. Misselijkheid en braken zijn echter weinig specifieke symptomen.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen antwoord op de vraag, alleen een definitie van wat een hersenschudding is...geen plus, maar ook geen min
Niet noodzakelijk, maar het is wel een reden om een arts te raadplegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding