Dochter heeft opeens rode vlek met puntjes op arm. Wat kan dit zijn? Het jeukt niet en voelt niet droog of schaal aan. wat is dit voor vlek?

Dochter heeft opeens rode vlek met puntjes op arm. Wat kan dit zijn? Het jeukt niet en voelt niet droog of schaal aan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Kinderen
1.8K
Ritsuka
10 jaar geleden
ziet er uit als een soort blauwe plek
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ja dat dacht ik ook.

Het beste antwoord

ziet er uit als een knijpvlek. mogelijk opgelopen tijdens het stoeien/ spelen.
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
zoiets denk ik ook ja

Andere antwoorden (2)

Het lijkt op een soort van bloeduitstorting, maar als je het zeker wilt weten zou ik toch naar de dokter gaan. Die kan immers beter beoordelen dan ik via de computer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Daar ga jij toch niet voor naar een dokter? Alleen als het over anderhalve week nog niet genezen is zou je dat kunnen overwegen. Maar de kans dat het vanzelf geneest is aanzienlijk groter.
Ritsuka
10 jaar geleden
eerst even een weekje wachten, en als het een bloeduitstorting is is het weg
Misschien een schimmelinfectie, het beste is om even langs je huisarts te gaan of het te laten onderzoeken in een ziekenhuis.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nu nog mooier... het ZIEKENHUIS? Voor een plekje?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nu weet ik weer waarom we allemaal zoveel betalen aan de zorgpremie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jep.