Is buikspieroefeningen slecht voor de groei?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Kinderen
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe oud ben je?
Amadea
11 jaar geleden
Welke groei? Bedoel je van jouw kinderen?
Ritsuka
11 jaar geleden
Zolang het met mate is niet

Het beste antwoord

Ik zie niet in waarom. Met buikspieroefeningen train je je spieren, zodat ze sterker worden. Die oefeningen worden ook aangeraden door een arts, bijv. om rugklachten te voorkomen (als je te veel op je rug steunt). Het lijkt mij dus heel veilig.
Wel moet je natuurlijk oppassen met te veel trainen. Maar dan nog denk ik dat het geen nadelige gevolgen heeft op de groei.