Mijn zoon heeft buisjes in zijn oren nu groeit er een uit met pijn als bijwerking is dit normaal?

Hij heeft de buisjes een jaar maar sinds een week heeft hij pijn.
Hij geeft aan dat hij er niet op kan liggen en wil dan een pijn pilletje.

Is het normaal dat het pijn doet met uitgroei was gister bij de kinderarts die zei dat ze dacht dat hij er uitgroeit en doet er verder niks mee maar ben er zelf nier gerust over.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kinderen
2.6K

Het beste antwoord

Pijn is altijd een waarschuwingssignaal en de arts is niet in staat geweest om geruststelling te geven of anders een adequate pijnmedicatie te geven. Het buisje zat er niet voor niets in. Laat iemand kijken of er toch niet een infectie achter het trommelvlies zit. Een arts moet in dit geval zeker weten en niet denken. Dat schiet in actie tekort als het werkelijk zo is gegaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wacht ongeveer 3 dagen, mochten er dan nog klachten zijn even terug naar de kinderarts.

Als uw kinderarts er niets aan doet, even een KNO-arts om inlichtingen vragen. Deze zijn erin gespecialiseerd.

Toegevoegd na 46 minuten:
Aangezien je aangeeft dat het al een week is, zou ik even een KNO-arts opzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
toch niet nu nog 3 dagen als hij al een week pijn heeft?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, hier had ik overheen gelezen.
mijn dochter heeft ook altijd buisjes, en elke keer als ze eruit komen, zit ze met oorpijn, en krijgt dan lst van een loop oor. Eerst dachten we altijd dat ze ziek was, maar nu weten we dat dat idd door de buisjes komt.

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit soort dingen (weer) voorleggen aan je arts en ook je zorgen/angsten zodat hij of zijn je gerust kan stellen.