ben ik dun genoeg voor een sixpack?

ik ben 15 jaar weeg 62 kilo en ben 176 cm lang ben ik dun genoeg om te trainen voor sixpack of moet ik afvallen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kinderen
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je niet beter aan school gaan werken o.i.d.?
Ritsuka
12 jaar geleden
Probeer gewoon te trainen, je ziet vanzelf wel. Het gaat meer om de training en je voeding dan je gewicht.

Antwoorden (2)

Je kan altijd trainen voor een sixpack. De vraag is alleen of je hem ziet. Het lijkt me niet verstandig om nog meer af te gaan vallen want door het trainen verlies je waarschijnlijk ook gewicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een sixpack hoef je niet je buikspieren flink te trainen. Wanneer je een vetpercentage boven de 12% hebt, zul je in ieder geval nooit buikspieren zien. Veel sporters waar je een sixpack bij ziet hebben dat omdat ze weinig vet op hun lichaam hebben, niet omdat ze buikspieroefeningen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en die gasten waarbij je het wel ziet zijn zo droog dat ze niet zelden van hun graadje gaan (bodybuilders bv)