kan je talkpoeder dat 5 jaar oud is nog wel verantwoord gebruiken bij water pokken?

bij een kind van 5 jaar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kinderen
10.7K

Antwoorden (3)

Ja hoor, talkpoeder heeft geen houdbaarheidsdatum. Aps hij maar goed gesloten is, zodat er niet allemaal viezigheid inzit. Schadelijk is het nooit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou kiezen voor menthol poeder, weet niet of je dit ook bedoelt. Geparfumeerde talkpoeder zou ik niet gebruiken, ivm mogelijke reacties van de huid. Baby poeder is wel geschikt en ook na jaren te gebruiken als het maar droog gebleven is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als talkpoeder niet helpt dan kun je bij de apotheek zinkoxideschudsel kopen en dit werkt echt heel goed tegen de jeuk bij waterpokken.

Mijn kleinzoon kreeg het een aantal maanden geleden en talkpoeder hielp niet,vandaar dat ik weet dat zinkoxideschudsel wel goed helpt.