Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn zoon van 15 maanden heeft net een pissebed opgegeten, kan dit kwaad? Zelf denk ik van niet maar het is natuurlijk niet iets allerdaags.

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kinderen
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Nee, dat kan geen kwaad. Jouw kind heeft het gewoon goed begrepen: hij is een omnivoor. De harde deeltjes poept hij vanzelf weer uit.

Pissebedden zijn familie van b.v. de garnaal en schijnen erg lekker en voedzaam te zijn als je ze opbakt met een knoflookteentje ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist, jammie, jammie!
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het idee is uiteraard walgelijk, maar ik denk dat het uiteindelijk meer kwaad kan voor de pissebed dan voor je zoontje.
Ohhhhhhh....., dit soort dingen is juist heel erg alledaags bij kinderen van die leeftijd!

Kan dus geen kwaad!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee denk het niet mijn broertje heeft ook toen die klein was een keer een stuiver opgegeten de volgende dag kwam hij er uit was wel nu donker bruin ipv licht bruin xD
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit is zeer proteïnerijk voedsel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit onderzoek is gebleken (onder 500 kinderen die een pissebed hadden opgegeten) dat 80% binnen een jaar overleed. Dit onderzoek is uitgevoerd door de universiteit van Massachusetts. Lijkt me toch wel iets om zorgen over te maken. Een parallelonderzoek van de universiteit van Djakarta gaf overigens een ander resultaat: slechts 78% van de 12.543 onderzochte pissebedeters overleed binnen een jaar! Dus dat geeft dan weer hoop! Toch?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag ik die site?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding