Kent iemand een kind dat het medicijn topamax gebruikt ivm epilepsie

Kind met Epilepsie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kinderen

Antwoorden (1)

Bijwerkingen merk je vaak in de eerste 6weken. Hierna moeten ze afzwakken. Met topamax geldt hetzelfde als bij alle andere medicatie, wanneer de bijwerkingen erger zijn dan de ziekte/aandoening of niet verminderen na een aantal weken (meestal ong. 8 tot 12 weken) kan je beter op zoek gaan naar andere medicatie. Er zijn veel verschillende medicijnen die worden gebruikt bij epilepsie. Als er geen resultaat zichtbaar is zou ik naar de arts gaan om dit te bespreken. Het doel is uiteindelijk om de stooringen te onderdrukken of verminderen. Niet verergeren. D.m.v. Sommige bijverschijnselen kan de stoornis ook verergen namelijk, altijd goed in de gaten houden dus welke verschijnselen je ziet en wat het gevolg is. En dit goed overleggen met de arts.

Heb ik het zo een beetje beantwoord of wil je meer weten over het medicijn zelf? Succes,