Hoe duur zijn de inklaringskosten?
Ik vroeg me af hoe veel inklaringskosten ik zou moeten betalen als ik via flipperzero.one bestel?
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Online winkelen. Vragen over garantie, retourneren en voorwaarden, mode en winkels vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Ik vroeg me af hoe veel inklaringskosten ik zou moeten betalen als ik via flipperzero.one bestel?
Hoi allemaal,
Mijn vraag heeft een klein achtergrondverhaal.
Mijn vriendin heeft een lichte “aandoening” aan haar gewrichten waardoor ze polsbraces moet dragen. Op het moment heeft zij meerdere doorsnee polsbraces die ze eigenlijk niet mooi vindt staan bij haar outfits.
Nu heb ik al een aardige tijd zitten zoeken voor wat mooiere of eigenlijk sierlijke braces maar helaas geen succes geboekt.
Vandaar nu mijn vraag:” weet iemand een adres, website of persoon welke mij kan helpen met mijn zoektocht”?
In ieder geval wil degene die dit leest en eventueel helpt bedanken voor de tijd.
Met vriendelijke groet,
Bram
Ik bestelde op 30 december 2022 een artikel bij bol.com voor € 699. De levering was voorzien op 3 januari. Na heel wat heen en weer te mailen chatten met een chatbot en live, vandaag een antwoord gekregen: we kunnen hem niet leveren, we geven je geld terug. Ondertussen is het artikel echter € 60 duurder bij bol.com. Ik beantwoord de mail en laat weten dat wij het artikel alsnog wensen opgestuurd te krijgen aan dezelfde originele prijs van 699. Vrij kort nadien krijg ik telefoon van een medewerker van bol. Volgens hem is dit niet mogelijk, ook al werd me dit de dag voordien via chat beloofd. Hij beweert dat ik geen klant ben bij bol.com, maar wel bij de leverancier. Dit begrijp ik echt niet! We kochten toch bij bol.com? Wat kan ik doen?
Mondial Relay (https://www.mondialrelay.nl/) diende me een pakket van iHerb te bezorgen. Dit is echter niet gebeurd. Zonder het pakket me te bezorgen heeft Mondial Relay het teruggestuurd. Waar het pakket ni is, is niet bekend. Mondial Relay neemt niet op. Mijn e-mails worden genegeerd.
Hoe kan ik mijn pakket toch krijgen? Op het internet zie ik meerdere klachten over Mondial Relay.
GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing