Waar kan ik mooie/sierlijk/modieuze polsbraces kopen?

Hoi allemaal,

Mijn vraag heeft een klein achtergrondverhaal.

Mijn vriendin heeft een lichte “aandoening” aan haar gewrichten waardoor ze polsbraces moet dragen. Op het moment heeft zij meerdere doorsnee polsbraces die ze eigenlijk niet mooi vindt staan bij haar outfits.

Nu heb ik al een aardige tijd zitten zoeken voor wat mooiere of eigenlijk sierlijke braces maar helaas geen succes geboekt.

Vandaar nu mijn vraag:” weet iemand een adres, website of persoon welke mij kan helpen met mijn zoektocht”?

In ieder geval wil degene die dit leest en eventueel helpt bedanken voor de tijd.

Met vriendelijke groet,
Bram

een jaar geleden
1.5K
Abcde
een jaar geleden
Je kunt een orthese laten maken, dit is een op maat gemaakte brace. Dit kan bijv. in het zilver (zoek dan naar zilverorthese) hierbij is de brace op veel plekken open en ziet het eruit als een sieraad.
https://www.livit.nl/dynamic-sterling-zilverorthese/
Amadea
een jaar geleden
Mij lijkt het slimmer om een huidkleurige brace te dragen; die valt veel minder op dan een in kleur. Zie bijvoorbeeld https://thuiszorgwinkel.b-cdn.net/wp-content/uploads/2021/02/Polsbandage_gm008_kleur-beige_thuiszorgwinkel.nl_V13596_2-3.jpg

Antwoorden (1)

Bol.com geeft meer dan 950 resultaten als je zoekt met het woord 'polsbrace'. Ze zijn leverbaar in vijftien kleuren. Dan vind je vast wel iets wat jij en je vriendin mooi, sierlijk en/of modieus vinden.

Zie https://www.bol.com/nl/nl/l/polsbraces/31670/.
een jaar geleden