Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Online winkelen. Vragen over garantie, retourneren en voorwaarden, mode en winkels vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.

Nieuwste vragen

Welk percentage online gekochte vouchers wordt ook daadwerkelijk ingeleverd?

Groupon-bonnen, hotelkamerveiling-vouchers en ander soort online vouchers schijnen nogal eens te verlopen. Uit eigen ervaring ken ik dat ook: tegen de tijd dat ik eindelijk dat fantastische fotoboek wil gaan samenstellen, is die hele actie al weer verlopen, en soms is er gewoon geen tijd voor dat leuke hotelletje. Is er een soort standaardpercentage voor oningewisselde, verlopen Internetbonnen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Kan ik dit product ook in het buitenland kopen met geld terug in Nederland?

Dolce Gusto heeft een 20% terug op aankoopbedrag actie. In de voorwaarden staat nergens dat je het product in Nederland moet kopen, enkel dat je een Nederlands banknummer moet hebben...

Stel ik koop het product (goedkoper) ergens online in het buitenland, heb ik dan (volgens de eigen voorwaarden van Dolce Gusto) recht op 20% geld retour?

http://www.nescafe.nl/refundactie/Voorwaarden.aspx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Easyswtich geeft aan, dat ik geen recht op 20,00 euro aanmeldpremie heb, terwijl dit onjuist is. Wat te doen om mijn recht te krijgen?

Ik heb 2 mensen aangemeld bij een ander energiebedrijf via www.easyswitch.nl. Dit heb ik gedaan via een link, die ik van easyswitch heb ontvangen, omdat ik in het verleden door een ander ook via easyswitch ben aangemeld. Omdat ik geen bevestiging van hen kreeg, heb ik contact gezocht en aangegeven welke mensen ik had aangemeld. Nu mailt een medewerker van Easyswitch dat die 2 personen zijn aangemeld door 2 andere personen, de naam staat er zelfs bij! Dit is absoluut onmogelijk, want ik heb de aanmelding zelf verzorgd. Dit heb ik ook kenbaar gemaakt en vervolgens kreeg ik de melding: "Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is maar wij raden u aan opnieuw met uw vrienden te praten omdat zij wel degelijk via een andere weg klant zijn geworden".
Zelfs de namen van die andere personen heb ik ontvangen, maar uit privacy-overweging zet ik deze niet op ineternet.

13 jaar geleden
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing